saya lahh nie ;)

My photo
haii guys ! izatihalim|seventeen|candidatespm|takde name manje :) already taken !

Followers yg AWESOME

Izzati's story's

Saturday, January 15, 2011

hanya tinggal gambar bobo










boooooooooooo ! :'(

booooooo ohh boooooo
aku : makkk,,bobo mana ?
emak : bobo mana ad dahh laaa,,lupa kea ?
aku : ohhh,yealah kan bobo mana ada dahhh
tersentap sekejap -_____-

rasa sekejap jea bobo tinggal dgn aku
tak sampai setahun lagi
tup.....tup bobo sakitt
aku tak tau dia sakitt apa petang tu dia main elok jea kt depan rumah
magrib tu bobo balik dgn muka sakit dan mengigil
risau aku tengok bobo :(
jam 6 setengah pagi 28/12 aku tengok bobo dah terbaring keras dalam sangkar
aku panggil bobo tp bobo diam jea selalunya bobo akan mnyahut 2 KALI MEEOWW
tp kali nie bobo diam jea
memang sahh laa bobo dah m***
sedihh aku tgk bobo m***
warrgghhhhh
aku ingat lagi time nak amek bobo kt rumah JIE
bobo lari masa JIE nak tangkap bawa masuk dalam kotak
kecikk lagi time tuuuu comell sgt
hahahah
tp kadang-kadang menyampah dgn bobo kalau TAK KENCING dlm toilet
aku jugak yg kena bersihkan pastu
bila aku marah bobo,dia terus menyorok bawah almari and buat
bunyi comell MEEEOWWW2!
konon-konon nak mintak maaf dgn aku
awal-awal pagi kena bagi makan bobo kalau bobo kenyangkan boleh nampak perut DEMOK
bobo bila berjalan nak ke bilik or ruang tamu
paling tak boleh lupa bila mlm bobo mesti tido atas badan aku
comell sgt bila bobo tido
JIE selalu jeles bila aku msg bagitau dia yg bobo tido dgn aku sebab dia tak boleh tido dgn aku :)
bobo selalu nonton tv dgn mak aku
tp semua nieehh telah berlalu dan hanya lah memori indah :')
booooooooooooooo ! baiiiii..........




No comments:

Post a Comment