saya lahh nie ;)

My photo
haii guys ! izatihalim|seventeen|candidatespm|takde name manje :) already taken !

Followers yg AWESOME

Izzati's story's

Thursday, March 17, 2011

aku nak moto nie dowh


pewitttt morning ampa
awat aku mangkit awal nie -.- act mengantok lg nie
takpa takpa abaikan__ ...
weyh gila babi tgk moto nie
lawa doe!!!
makkk...........................
atie nak moto nie tak mau wave dah tak best kottt buruk dah -.-
|tp aku naik jugak|haha
jue dah pakai moto nie tp lupa nak tanye . hee
haishhhh mak aku nie pon 1 bile ckp pasal moto mula tukar topik
menyampah gila !
serius jelaz tgk depa bawak moto baru errrrh !
lu orang jangan buat muka kedut-kedut cakap gua tak da lesen
gua dah pass la lesen moto gheee ;)
|apesal tiba-tiba gengster nie|
abaikan sekali lg yea___ ...
ohh egoLC

p/s:mak nak moto nieeee . warrrrgghhhh

No comments:

Post a Comment