saya lahh nie ;)

My photo
haii guys ! izatihalim|seventeen|candidatespm|takde name manje :) already taken !

Followers yg AWESOME

Izzati's story's

Tuesday, May 10, 2011

tv oh tv T__T

MORNINGGGGGG !!!
dah lama kan ? kan ? aku tak update blog
terus terang aku cakap aku memang malas nak mengapdate blog nie T__T
HAHAHAHA
sambil melahap roti planta konon2 sarapan pagi la padahal dah pukul 12 tghari lebih
apa-apa ? hairan ke aku ade pagi-pagi selasa nie update blog
sepatutnye aku kt sekolah time-time nie tgh amek exam
nak tau kenapa aku tak p sekolah
nanti aku cite dalam post akan dtg :)
sabaqqqq ahhhhhh !!! lekluuu
now dalam post nie aku nak cita pasai tv
ampa tau dak ? tv kt hall umah aku
1 , 1 nya tv dlm umah aku nieee dahh rosakkkkkk !
nak tau rosak mcm mana ???
mcm tv bawah nie lahhhh
sat2 aku uplod gambaq (GAMBAQ HIASAN)

(sat mula cakap loghat penang dahhh bila naik angin)
hampa tgk tak ka nayaaa tv tak dak gambaq tp ada sora jaaa !
gilaa pa bukak tv tp dengaq sora baik bukak radio jaaa !
dah dekat seminggu aku tak tgk tv weyy T.T
abeh segala rancangan aku tak boley tgkkkk !
MARIMAR DI TV3 3PM
paling aku sedih takley tgk apa jd dgn sergio marimar pon aku tak tau dahh
takpa lagi mak aku nie lg masalah ta mau repair tv tu spm
lambat lg tu tunggu spm haishhh !!!
haritu kata nak beli tv lain
kalau bukan lcd tv , plasmaaa pon jd laaa .
HAHAHA
mcm tv bawah nie
sat2 aku uplod sekali lg___ .....loading........




tolonggglahhh aku nak tgk marimarrrrrrrrrrrrrrrrr !
warghhhhhhhhhh
izzatihalim memerlukan tv
sesiapa nak derma tv kepada sy sila lah
inbox sy via fb :)


No comments:

Post a Comment