saya lahh nie ;)

My photo
haii guys ! izatihalim|seventeen|candidatespm|takde name manje :) already taken !

Followers yg AWESOME

Izzati's story's

Thursday, December 9, 2010

kakiku melangkah luas di MELAKA ep.1

HELLO ... *lagu SHINee *nyanyi kejap lagu kegemaran aku nie :D haha tiba-tiba jea?
selamat malam kepada semua pembaca dan follower blog aku nie yg setia menanti cerita merapu aku yg seterusnya .. buang masa jaa hampa dok baca blog aku nie bkn best pon *loghat+muka penang kaw2 kejap ... mak aihhh ,, lama gila babeng aku tak update blog nie maklumlah buzy dgn kenduri kawin *alasan tak munasabah lansung ! emmm ... byk cerita yang aku nak tulis tak tahu nak mula dari mana ..
3 minggu lepas kot aku p melaka+nilai :) menghadiri majlis perkahwinan kak RINA
sepupu aku ape lagi alang2 dah sampai melaka terus luaslah kaki melangkah meronda2 di bandaraya yang penuh bersejarah tu .. ssshuuuus ! aku nak bagi tau 1 rahsiaa jangan bagitau kat orang lain yg tak baca blog aku nie ,, rahsia antara kita2 jea

........................................................................................................................................

*pembaca sabar menunggu rahsia tersebut

........................................................................................................................................

sound effect (oongggg .. ooongg bunyi katak)

........................................................................................................................................

next post lah aku bagitau ,, haha
ala relax laa jgn la marah ,, sabar nanti aku bagitau ! janji punye .. haha :D
jgn sampai aku lupa sudah :)
macam tak puas jea jln2 kt melaka haritu ,, makkk nanti kita p lg nahhh
MENARA TAMING SARI

benda pertama aku naik wohhhoooo ! boleh tahan lahhh i believe i can fly untuk beberapa minit .. nak taw harga naik menara taming sari tu ?? p melaka then tanya kt kaunter tiket harga dia berapa . ahahaha :D memang teruja tahap cipan !
lepas tu aku naik kapal yg besar tu .. mak aku laaa nak naik sgt dia kata "jom la naik rugi kalau dah mai tak naik rugi ohh" (dgn muka serius) . aku pon jawab "ha la jomm" hehe anak yg solehah untuk beberapa saat ............................................ -.-
lepas tu p A FAMOSA


taaaaraaaaaa

memang tak sah la kalau p melaka tak tgk A FAMOSA nie .. haha .. benda wajib di tonton bersama warga kampung makayah adikakakabang pakcikmakcik atoknenek !!
hahahahahah ;)


banyak lagi aku nak cerita pasal langkah luas kakiku di MELAKA nie
cerita ini akan disambung dlm post akan datang dengan pakej rahsia :) weeeee !
nantikannya ...... salam :)

No comments:

Post a Comment