saya lahh nie ;)

My photo
haii guys ! izatihalim|seventeen|candidatespm|takde name manje :) already taken !

Followers yg AWESOME

Izzati's story's

Monday, December 13, 2010

koleksi komik gempak starz kt bilik aku :)

selamat malam selasa wahai semua pembaca blog merapu aku...kali nie aku nak cerita sikit tentang hobi aku korang jgn dedejut lak tau..haha sumpah aku tak tipu pasal hobi aku nie ..
aku nie sebenarnya suka MEMBACA weyy (dgn muka yg serius sambil mata bulat kening terangkat) haha :D ..act aku nie lebih suka membaca buku-buku yg bergambar dan jalan cerita yg ringkas tanpa memeningkan kepala hotak yg serabut terkemut-kemut.. so aku lebih suka merehat minda aku dengan membaca komik gempak starz..mungkin jugak follower-follower blog aku nie minat baca komik gempak starz..maklumlahh anak tunggal nie byk masa terluang so
aku akan baring di katil ajaib aku yg boleh mengurut sambil baca komik.. katil aku boleh mengurut ?? bila mas
a pulak lah dia pandai mengurut nie ?? hahaha .. kegilaa melanda sebentar ! :D .. so kt bawah nie ada beberapa gamba koleksi komik aku yg aku beli dgn duit aku+duit mak aku sikit serta komik yg dicuri dari sepupuku ! ghahahahahaha
take ur time and looking the picture :)

-skalacinta1.8meterpersegi-



-juice-



-remember-



-remember-



-innocent-



-innocent-



-underage(diarisivikyosi)-


-brotherx3-


:) salam

3 comments: