saya lahh nie ;)

My photo
haii guys ! izatihalim|seventeen|candidatespm|takde name manje :) already taken !

Followers yg AWESOME

Izzati's story's

Monday, December 13, 2010

kakiku melangkah luas di MELAKA ep.2

pagi yg gelap kini sudah terang~~~ lalala(nyanyi lagu hujan sambil minum milo berasap)..haha
suara sumbang mengalahkan simut!...ekk,,simut??bukan katak ka??... hahaha -.- (lawak cambest)poyo! ... harini dari pagi sampai petang asyik hujan jaa sebab tu aku nyanyi lagu hujan untuk menepati tema.. so ali ini saya mau celita pasai MELAKA lagi dambungan dalipada celita lepas(bahasa cina jual sayur)..haha..lepas aku melihat AFAMOSA betul-betul depan mata aku .. ptg sikit kami semua pergi pantaiiii!!!
weeeeehoooo ! tp aku lupa apa nama pantai tu -.- so tak boleh nak bagitau nama pantai tu..
kt bawah nie ada beberapa gambar tgk lahh kot-kot lah hampa tau kt mana yg aku sure pantai nie kt MELAKA :D




lepas p membina istana pasir kt pantai tu malam tu jugak kami p semula
BANDAR HILIR MELAKA sebab nak naik MELAKA RIVER CRUISE
:)


memang berbaloi $RM10seorang,,45 minit didalam bot disedapkan dengan musik jazz serta penerangan tentang latar belakang bangunan yg sgt berguna untuk dibawa balik ke penang sebagai memori yg indah :) setiap saat dalam bot melalui bangunan-bangunan lama&baru tangan aku tak lenguh untuk merakam(tangkap gambar) pemandangan sepanjang sungai tu dengan menggunakan kamera SONYCYBERSHOT merah hati bunga rose :D sampai nak habis bateri kamera
tuu!! act aaaa .. ada byk lagi cerita ooo .. tp aku tak larat nak tulis laaa weyyy!hampa tengok gambar jea laaa..aku tau hampa pon bkn rajin nak bacakan?? haha :D



PAKEJ RAHSIA ADA DISINI :)
haha aku janji nak bagitaukan haritu so skrg aku nak bagitau nie
yg sebenarnya ummmm....
korang jgn laaa dedejut lak sebenarnya aku ....
NIELAH FIRST TIME AKU DATANG MELAKAAAAAA !HAHA

SEKIAN
SALAM :))

No comments:

Post a Comment