saya lahh nie ;)

My photo
haii guys ! izatihalim|seventeen|candidatespm|takde name manje :) already taken !

Followers yg AWESOME

Izzati's story's

Monday, March 14, 2011

tikah wan sengal tp baik :)




hahaha
first thing tikahhhh wannn !!!!
ampun :)
aku nak story pasai hang dlm blog aku
bg feymes sikit blog aku
serius memang ngek gila bila lepak nan hang nie
hang nie memang selamber badakk jea mengata orang
sape yg tak penah hang kata
hahaha
paling aku tak tahan semalam hang dgn dyana TIPU aku
grrrrh !
time hang bagitau tak jd mai bd aku
sedih kott aku sorang2 bace mcg hang
aku frustt gila
sape la nak dtg bd aku semalam
tp last-last aku find out hampa mai jugakkk
hepi gilaaa kotttt !
thanksss tikaahhh wann
dyana




1 comment:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! HARAMMMMMMMMM , AKU BAIK KOTT . KATA2 SIKIT2 JEA . TP MMG TERNYATA APA YG AKU KATA :p

    ReplyDelete