saya lahh nie ;)

My photo
haii guys ! izatihalim|seventeen|candidatespm|takde name manje :) already taken !

Followers yg AWESOME

Izzati's story's

Monday, March 14, 2011

happy birthday to mee ! sour seventeenn


yeayyyyyy
now aku dah sampai sweet seventeen
sweet la sgt kan kan
wehh . 17 boleh masuk club dah ke ??
hahahaha ;)
gila mak aku nak bagi p club mampoih kalau dia tau
aku ingat takde spe nak dtg celeb bd aku -.-

bestt sebab celeb bd semalam dgn kawan-kawan yg sentiasa ada bila aku perlukan ;')
thanks alott to
awa aton mien
wan tikah dyana
jue melia
yuss azzairul
eman farah
and ofcoz
my love miji
last-last minute aku buat dekat pizza atas nasihat meliajue :)
pening dah aku
tp alhamdulillah finally bd parteyyy aku berjalan lancar
tp kalut2 la sikit
tak ramai tp meriah la jugak riuh pizza jj dgn suara kami
malu aihhh eman nyanyi lagu birthday kuat2 haha ^^
makan2 terus masing-masing rush p wayang
aku dgn syg lmbt dekat 40minute tgk cite
IAMNUMBER4 -.- mampus belasah je la
then keluar awal sebab tak best
lepas wayang eman cakap p BR lepak sana
snap and mkn aiscreeeemmm yummy :)
thanks again untuk hadiah yg hampa bagi
aku sukaa








No comments:

Post a Comment