saya lahh nie ;)

My photo
haii guys ! izatihalim|seventeen|candidatespm|takde name manje :) already taken !

Followers yg AWESOME

Izzati's story's

Saturday, July 9, 2011

hari ini hari sabtu , hihi

i love u , u love me
i love u , u love me
i love u , u love me
(dush!dush!penampaq sedaih)
awat tak tau dok buat over pulak nyanyi lagu burney & friends , haha gedik ah hang ni atie ! td petang-petang boring gilaa aku tgk tb . pastu tiba-tiba mak aku dengan bangganya ajak aku keluar sebab kesian tgk muka sepuluh sen nak keluar jalan-jalan :D haha mak aku tanya nak p mana . aku pon dengan pantas kata nak p QB . hihi (pang!mengada lebih) so mak aku pon kasi green light...
sampai je kt QB , subhanaallah kena parking keta sebab kat carpark center tu da mcm penuh jee tapa-tapa jalan jauh sikit, sihat untuk badan yee tuan-tuan dan puan-puan :)
jalan punya jalan sekali laparrr daa . patot laaa ada bunyi yg pelik aku dengarr , bunyi perut aku laaa..haha.. tanpa ragu-ragu kami pon p la foodcourt, aku memilih untuk makan NASI PATAYA SPECIAL dlm gamba kemain lagi mcm sedap tp bila tgk betul2 hampehhh...FAKE ahh gamba NASI PATAYA nii... :D hadoyy
tapa laaa da lapaq punya pasai aku bantai jaa janji perut aku kenyang..petang sikitt kami lepak depan QB main layang-layang , layang-layang aku haram tak naik ponn! dengan perasaan kecewa aku pun ajak la mak aku balik sbab nak magrib dahh..paling awesomee aku pernah tgk tempat buat payment tiket keta full sampai kena beratur panjang gylee -,- pffftttt
aku pon beraturrr dengan sabo jelaa..rupanye 2 dari 3 mesin tiket tu rosakk ! WTF aku nak balik la bodoh.. last-last pihak QB amek tindakan yg sewajarnya baru laa aku bole balikk :)
lain kali buat la byk sikit mesin tiket tuu okkkk !
kbai

curik-curik snapp :P amek kau beratur la sampai besok


ape yg cuba kau lakukan ? pffttt -.-

btw ni gamba aku edit td ;)
domey tak >.< awhh perasann

No comments:

Post a Comment