saya lahh nie ;)

My photo
haii guys ! izatihalim|seventeen|candidatespm|takde name manje :) already taken !

Followers yg AWESOME

Izzati's story's

Friday, July 8, 2011

tak sengaja :)


haii... ;) heee....
tadi kan lepas balik dari skolah , aku terrr'BUKAK' la kan tb7
konon-konon tak SENGAJA la kann
aku pun pelik sejak bila ade ulangan coffee prince kt tb7 !!!
grr , tak pa la kan layan je laaa haaa
dengan baju-baju skolah aku tak tukar gara-gara nak tgk drama korea yg sgt2 domey nii
nasib baik stokin' skolah dah bukak kalau tak perghh bau jugak la , haha
sgtt awesomeeee !!!
sebab dah lama tak tgk cite ni
ala korang sure ingat kan dulu cite ni pernah keluar kt tb8 tp aku lupa tahun bila
hee ;)
tapikan time tengah layan cite ni ,
hmm tiba-tiba teringat dekat my own's JIE ;/
i miss that moment , just he and me !
(enough atie!be strong)
...
aku nak nomen sikit nie !
tak best la aku just bole tgk cite hari jumaat je sebab haritu je aku balik awal
cite tu start pukul 12tgahari -.-
aku kan skola macam mana nak tgk ! huh
tukar waktu siaran boleh tak ? suka hati jaaa :D

kbai

No comments:

Post a Comment