saya lahh nie ;)

My photo
haii guys ! izatihalim|seventeen|candidatespm|takde name manje :) already taken !

Followers yg AWESOME

Izzati's story's

Tuesday, July 5, 2011

setiap pertemuan ada perpisahan :(

hmm ... hai semorang
sorry la eh dah lama tak update blog nii
heee
act , kite tak da mood ni :(
bf kite dah pegi sambung belajar dekat poli pahang
hari ahad haritu dia dah bertolak ke sana
before tu , nasib sempat last date dgn dia
tak besttnyeeee !!!
hari last
tgk movie,mkn kfc,tarik rambut dia, pegang tgn dia,gelak SAMA-SAMA dgn dia
ptg ahad sebelum dia pegi pon dia ada dtg jumpa aku
aku mcm tak je dia pegi pahang tuuu ! hm
tp dia ckp dia kena pegi jgak untuk masa depan dia
dah dia ckp mcm tu so aku kena la faham kann
sepanjang mlm aku nanges :'(
(kantoi la kann) ;)
harini baru 2hari dia pegi sana tp aku rasa mcm dah 2tahun
tp td dia ckp mungkin dia minta tukar poli yg dekat2 sikit
lega sikit hati akuu
jiee cepat2 la cuti balik sini .
beby rindu gyla kt jie . ;(










No comments:

Post a Comment